Šamar rakija – Najbolje radi u dobrom društvu!
Kao jedna od kategorija među žestokim alkoholnim pićima, rakija je deo istorije, tradicije i kulturnog nasleđa Balkana i cilj je da je, kao takvu, postavimo ravnopravno sa globalnim kategorijama, kao što su viski, rum ili džin. Svesno preuzimajući rizik prilikom odabira imena brenda i vodeći se zakonima marketinga, odlučili smo se za ime koje privlači pažnju i izdvaja proizvod u moru sličnih. Iz tog razloga, integralni deo naziva “Šamar” je i nastavak – “rakija koja miluje”, upravo sa idejom da pokažemo kako rakija nije nužno uzrok grubosti i nasilja, već da, kada se konzumira odgovorno, može postati vrlo sofisticirana kategorija. Iz tog razloga, “Šamar” rakija predstavlja pažljivo odabranu kombinaciju voća, šljive i dunje, pri čemu se vodilo računa da kvalitet ne bude narušen smanjenim procentom alkohola. Pristupom rakiji na ovaj način trudimo se da i na međunarodnom tržištu promenimo svest o tradicionalnom alkoholnom piću sa ovih prostora i učinimo ga privlačnijim stranim potrošačima.
Kao brend, mi smo usmereni na zajednicu širokoumnih i odgovornih potrošača. Naša komunikacija je okrenuta svima koji se prepoznaju u ovome, bez obzira na pol, starost i ostale atribute koji na bilo koji način unose podele među ljude. Naša misija je da “Šamar” rakija postane adektvatan izbor pića u kome se uživa u društvu, uz mnoštovo ponuđenih predloga i ukusa za kozumaciju, a u kojima svako može pronaći nešto za sebe.